Aktualności Lean
Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?
Dodano: 2022-12-22
Mowa o systemie Pay 4 Skills. Jest on oparty na przejrzystej siatce płac, która powiązana jest z kompetencjami pracowników, czyli wiedzą oraz doświadczeniem potrzebnym do wykonywania określonej pracy. To transparentna ścieżka rozwoju pracownika mająca na celu zredukowanie dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami pracowników o zbliżonych kompetencjach, zawsze w odniesieniu do poziomu wynagrodzeń rynkowych.
Pracodawca znający kompetencje swoich pracowników ma możliwość ich oceny pod kątem realizacji celów firmy, a dzięki temu pracownicy lepiej rozumieją oczekiwania organizacji.
Jeśli myślałeś o rozwoju kompetencji pracowników, zbudowaniu poliwalencji zespołowej, zaprojektowaniu ścieżki rozwoju, stworzeniu transparentnego systemu, w którym każdy pracownik ma wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia - Pay 4 Skills jest odpowiedzią na te potrzeby.
W materiale znajdziesz:
- wyniki badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika"?
- założenia systemu wynagrodzeń Pay 4 Skills
- case study naszego Klienta, który wdrożył system Pay 4 SkillsZachęcamy do lektury!
Zespół 4Results
Link do formularza: https://landing.4results.pl/pay4skills
Pozostałe aktualności Lean
-
Zapowiedź: Ogólnopolska Konferencja Jakościowa
Ogólnopolska Konferencja Jakościowa przedstawi holistyczne podejście dla przyszłości zarządzanej przez JAKOŚĆ.
-
Arena Logistyczna - Technologia czy Ludzie w centrum uwagi
12-13 kwietnia w Warszawie, odbędzie się wydarzenie, na którym tworzymy nowe środowisko wymiany doświadczeń i innowacyjnej przestrzeni dla networkingu - ARENA LOGISTYCZNA 2023: Technologia czy Ludzie w centrum uwagi.
-
Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network
W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.
Technologie wspierające Lean
PARTNERZY SEKCJI:


Komentarze
Ogólnopolska Konferencja Jakościowa przedstawi holistyczne podejście dla przyszłości zarządzanej przez JAKOŚĆ.
12-13 kwietnia w Warszawie, odbędzie się wydarzenie, na którym tworzymy nowe środowisko wymiany doświadczeń i innowacyjnej przestrzeni dla networkingu - ARENA LOGISTYCZNA 2023: Technologia czy Ludzie w centrum uwagi.
- » Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network
- » Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?
- » W drodze do Przemysłu 5.0, w parze z niegasnącym Lean - relacja z Europejskiego Kongresu Lean
- » W sekwencji i w obiegu zamkniętym - relacja z Lean Trendy 2022
- » Organizowana przez studentów (nie tylko) dla studentów
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SOB | NDZ |
---|---|---|---|---|---|---|
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
- 25.04.2023 Trójkąt Wizualnego Zarządzania Efektywnością Proce ...
- 26.04.2023 Szkolenie Lean w call center - Koromo
- 25.05.2023 Otwarte szkolenie Lean Koromo