Technologie wspierające Lean

 

Nowe, mocne partnerstwo na rynku OZE

 Dodano: 2021-07-02
Alians OZE zawarła umowę na współpracę partnerską z Mazda Motor Poland. Przed nami ciekawa i mocna fuzja graczy rynku OZE specjalizujących się w fotowoltaice z branżą elektromobilności. To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku.
Mazda Motor Poland i Alians OZE podpisały list intencyjny w sprawie współpracy obu firm w zakresie wzajemnego marketingu i promocji sprzedaży swoich produktów. Doradcy handlowi Alians OZE włączą do swojej oferty pierwszą elektryczną Mazdę MX-30. Model jest doskonałym rozwinięciem ekosystemu składającego się z paneli fotowoltaicznych i innych proekologicznych rozwiązań proponowanych przez firmę. W salonach Mazdy klienci japońskiej marki otrzymają informacje o możliwości zamontowania paneli fotowoltaicznych i kontakt do przedstawicieli firmy Alians, którzy wykonają audyt i przeprowadzą kompleksową usługę montażu paneli wraz z załatwieniem wszystkich formalności u dystrybutora energii elektrycznej.

Synergia motoryzacji i słońca

Jak podkreśla Tomasz Waskan, Członek Zarządu Alians OZE – „Chcemy razem z Mazdą stworzyć prawdziwe ekologiczne rozwiązanie odnośnie e-mobility. Takiej jakości nie ma jeszcze na polskim rynku. Intencją, którą kieruje się Mazda jest idea, aby samochód elektryczny mógł być ładowany z instalacji OZE, a nie ładowany prądem z sieci, który w Polsce w ponad 70% jest wytwarzany z węgla. Razem patrzymy w przyszłość, przyszłość naszej planety.”

Z kolei kupując auto elektryczne od Mazdy, klient będzie mógł skorzystać z preferencyjnych warunków zakupu instalacji PV oraz stacji ładowania od Alians OZE. Dzięki takiemu rozwiązaniu konsumenci mogą mieć w pełni ekologiczne rozwiązanie: samochód elektryczny, stację ładowania oraz instalację fotowoltaiczną. Proces sprzedaży instalacji PV Alians OZE będzie poszerzony o prezentację możliwości i zalet samochodów elektrycznych oraz o zaproszenie do przetestowania pierwszego elektrycznego modelu Mazdy.

Świadomość wykorzystania energii odnawialnej

„Widzimy bardzo duży potencjał w tej współpracy, bo klienci inwestujący w fotowoltaikę to świadomi odbiorcy, którzy myślą w kategoriach ekologicznych i ekonomicznych. Wiemy, że najczęściej mieszkają w domach jednorodzinnych lub segmentach i dysponują miejscem garażowym, w którym mogą korzystać z własnego gniazdka do ładowania samochodu elektrycznego. A skoro planują pozyskać czysty, tani prąd ze słońca, są dla nas naturalnymi adresatami elektrycznej Mazdy MX-30.” – mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

„Dla nas, współpraca z Mazdą jest szansą na stworzenie innowacyjnego rozwiązania na rynku polskim, gdzie będziemy oferować kompleksowe, zielone rozwiązanie e-mobility. Mazda jest globalnym graczem, który mocno stawia na rozwiązania OZE.” – dodaje Jakub Jadziewicz, ekspert rynku energii, Członek Zarządu Alians OZE . Dla Alians OZE jest to możliwość rozszerzenia swojej oferty produktowej, ale również możliwość współpracy z globalnym graczem, który prężnie działa w segmencie elektromobilności.

Współpraca producenta samochodów i fotowoltaiki OZE

Co jeszcze o współpracy z Alians OZE mówi przedstawiciel Mazda Motor Poland? - „Firma Alians, jako ogólnopolski gracz z bardzo dobrą renomą i tysiącami zadowolonych klientów, jest dla nas doskonałym partnerem, który – podobnie jak doradcy handlowi w salonach Mazdy – najpierw bada potrzeby klientów, by zaproponować rozwiązania dopasowane do ich potrzeb. To podstawa zadowolenia z produktów i usług.” – podsumowuje Łukasz Paździor.

Czekamy na rozwój tego partnerstwa, wierząc, że współpraca ta przyniesie duże i korzystne owoce, nie tylko dla partnerów i klientów, ale przede wszystkim dla klimatu.
Magdalena Kasak


Pozostałe technologie wspierające Lean

  • Technologia, która wykluczy używanie baterii? W niektórych warunkach... tak.

    perowskity-pv-wchodza-do-produkcji

    Perowskitowe panele fotowoltaiczne wchodzą właśnie do masowej produkcji. To całkowicie nowa technologia, odmienna od tradycyjnej technologii krzemowej. Nadrukowywany, elastyczny moduł fotowoltaiczny od Saule Technologies wytwarza energię ze światła także w miejscach o ograniczonej ilości energii słonecznej, co daje duże możliwości zastosowań, m.in. w urządzeniach IoT. Podczas Europejskiego Kongres ...

  • Zamiast rozwijać czy dodawać funkcjonalności, my je po prostu ukrywaliśmy

    wywiad-tworca-insbay-mvp-produkcja

    Technologia zmienia oblicze fabryk, a wielu menadżerów kieruje swoje kroki w stronę wykorzystywania aplikacji mobilnych pomagających w zbieraniu danych z procesu, zgłaszania problemów jakościowych. O temat tworzenia aplikacji i ewentualne zagrożenia zapytaliśmy twórcę startupu insbay, Mikołaja Krzemińskiego - który swoją aplikacją odmienia oblicze reklamy produktów pojawiających się w programach i ...

  • Jak zużycie mediów wpływa na proces produkcji i jak wykorzystać Smart Metering w optymalizacji kosztów?

    zuzycie-mediow-w-firmie-smart-metering

    Chcesz wiedzieć jak wygląda średnia zużycia mediów dla różnych branż i porównać gdzie na tej osi znajduje się Twoja firma? W poniższym artykule kilka istotnych faktów na temat zużycia mediów. Pobierz również bezpłatny White Paper o optymalizacji produkcji w powiązaniu z IoT i koncepcją Industry 4.0 (Smart Factory).

Komentarze





Śledź nas w social media Aktualności  
Technologiczny przeskok i pokonywanie barier - relacja Smart Factory World

Dnia 28 oraz 29 września w Katowicach odbyła się konferencja Smart Factory World, organizowana przez firmę Production Manager. W niniejszej relacji m.in. o najlepszych metodach cyfryzacji i robotyzacji przedsiębiorstw. Ale także o tym, dlaczego w kon ...

LEANathon 2021 - sprawdź (studencie) swoją leanową wiedzę

Wystartowały zapisy do 24 godzinnego konkursu dedykowanego dla studentów z całej Polski pod nazwą Leanathon. Konkurs obejmuje tematykę Lean Management. Podczas wydarzenia uczestnicy zmierzą się z realnym problemem produkcyjnym opracowanym we współpra ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku