Studia Lean
Szkoła Główna Handlowa
Lean w usługach
Studia "Lean w usługach" w Szkole Głównej Handlowej dostarczają wiedzy niezbędnej do pełnienia roli Koordynatora Lean w organizacjach - szczególnie rozwijane są umiejętności, pozwalające świadomie zauważać marnotrawstwo w procesach usługowych oraz eliminować je w profesjonalny sposób. Podczas studiów zostanie przekazana szeroka wiedz na temat uzyskiwania jak największej wartości dodanej w pracy z klientem. Zajęcia opierają się m.in. na przykładach z obszaru finansów, sprzedaży, służby zdrowia oraz logistyki.
Szeroki zakres zagadnień
Podczas szkoleń i warsztatów realizowanych w ramach studiów uczestnicy poznają zarówno twarde narzędzia (Value Stream Maping, Value Stream Design, podstawy Kanban, One point lesson, 5S) jak i rozwiną miękkie umiejętności potrzebne do ciągłego doskonalenia jakości usług (budowanie zespołów i współpraca, komunikacja w zespole, prowadzenie krótkich szkoleń i prezentacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach). Studia rozwiną kompetencje u praktyków oraz będą gruntownym przygotowaniem dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę w obszarze Kaizen, Lean i optymalizacji procesów.
Grono wykładowców stanowić będą pracownicy naukowi i dydaktyczni SGH specjalizujący się w zagadnieniach teoretycznych i praktycznych będących podstawą merytoryczną studiów oraz konsultanci Kaizen, pracujący na know how Kaizen Institute Consulting Group, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu rozwiązań Kaizen (ciągłego doskonalenia) zarówno w firmach usługowo-administracyjnych jak i produkcyjnych, praktycy biznesowi z doświadczeniem i wieloletnim stażem trenerskim i konsultingowym.
Certyfikat zawodowy
Podczas studiów możliwe jest uzyskanie certyfikatu zawodowego. Jest to międzynarodowy certyfikat Kaizen Coach, wystawiany przez Kaizen Institute Consulting Group, potwierdzający wiedzę z zakresu ciągłego doskonalenia w administracji.
Program studiów
- 2 semestry
- 152 godziny
- 12 zjazdów
Zajęcia odbywać się będą w piątki i soboty. W ramach studiów odbędą się 2 zjazdy wyjazdowe na terenie firmy usługowej wdrażającej rozwiązania kaizen.
Rekrutacja
W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.
System wynagrodzeń zawsze wzbudza wiele skrajnych emocji. Chcąc dowiedzieć się, w jaki sposób firmy produkcyjne podchodzą do kwestii wynagradzania pracowników, postanowiliśmy przeprowadzić badanie
- » W drodze do Przemysłu 5.0, w parze z niegasnącym Lean - relacja z Europejskiego Kongresu Lean
- » W sekwencji i w obiegu zamkniętym - relacja z Lean Trendy 2022
- » Organizowana przez studentów (nie tylko) dla studentów
- » Kolejna edycja Młodego Lean Lidera rusza - jeszcze możesz dołączyć!
- » Lean Day 2022 w Tenneco
- 06.02.2023 Thinking Tools: Narzędzia tworzenia innowacji
- 16.02.2023 Agile Project Management
- 27.02.2023 Akademia Zarządzania Procesowego
- 06.03.2023 Zarządzanie projektami - Certyfikowany Project Man ...
- 13.03.2023 Benchmark Tour: Toyota Wałbrzych - u źródła System ...