Studia Lean

 
Miasto: Warszawa

Szkoła Główna Handlowa

Lean w usługach

Studia "Lean w usługach" w Szkole Głównej Handlowej dostarczają wiedzy niezbędnej do pełnienia roli Koordynatora Lean w organizacjach - szczególnie rozwijane są umiejętności, pozwalające świadomie zauważać marnotrawstwo w procesach usługowych oraz eliminować je w profesjonalny sposób. Podczas studiów zostanie przekazana szeroka wiedz na temat uzyskiwania jak największej wartości dodanej w pracy z klientem. Zajęcia opierają się m.in. na przykładach z obszaru finansów, sprzedaży, służby zdrowia oraz logistyki.

Szeroki zakres zagadnień

Podczas szkoleń i warsztatów realizowanych w ramach studiów uczestnicy poznają zarówno twarde narzędzia (Value Stream Maping, Value Stream Design, podstawy Kanban, One point lesson, 5S) jak i rozwiną miękkie umiejętności potrzebne do ciągłego doskonalenia jakości usług (budowanie zespołów i współpraca, komunikacja w zespole, prowadzenie krótkich szkoleń i prezentacji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach). Studia rozwiną kompetencje u praktyków oraz będą gruntownym przygotowaniem dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę w obszarze Kaizen, Lean i optymalizacji procesów.

Grono wykładowców stanowić będą pracownicy naukowi i dydaktyczni SGH specjalizujący się w zagadnieniach teoretycznych i praktycznych będących podstawą merytoryczną studiów oraz konsultanci Kaizen, pracujący na know how Kaizen Institute Consulting Group, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu rozwiązań Kaizen (ciągłego doskonalenia) zarówno w firmach usługowo-administracyjnych jak i produkcyjnych, praktycy biznesowi z doświadczeniem i wieloletnim stażem trenerskim i konsultingowym.

Certyfikat zawodowy

Podczas studiów możliwe jest uzyskanie certyfikatu zawodowego. Jest to międzynarodowy certyfikat Kaizen Coach, wystawiany przez Kaizen Institute Consulting Group, potwierdzający wiedzę z zakresu ciągłego doskonalenia w administracji.

Program studiów

  • 2 semestry
  • 152 godziny
  • 12 zjazdów

Zajęcia odbywać się będą w piątki i soboty. W ramach studiów odbędą się 2 zjazdy wyjazdowe na terenie firmy usługowej wdrażającej rozwiązania kaizen.

Rekrutacja

Zapisy na studia i dodatkowe informacje na stronie internetowej uczelni.
Śledź nas w social media Aktualności  
Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network

W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.

Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?

System wynagrodzeń zawsze wzbudza wiele skrajnych emocji. Chcąc dowiedzieć się, w jaki sposób firmy produkcyjne podchodzą do kwestii wynagradzania pracowników, postanowiliśmy przeprowadzić badanie

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Styczeń 2023  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku