Firmy Lean

DPC Polska
- ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa
- 507 127 898
- [email protected]
- http://dpcpolska.pl/
Opis firmy DPC Polska
DPC Polska jest firmą wdrożeniową, skoncentrowaną na Strategii Lean, tj. strategicznym podejściu do Lean w celu budowania silnej przewagi konkurencyjnej, uwolnienia potencjału innowacyjności oraz tworzenia warunków dla trwałego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych z różnych sektorów gospodarki.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Śledź nas w social media
Aktualności
Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network
Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?
PolecamyW dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.
System wynagrodzeń zawsze wzbudza wiele skrajnych emocji. Chcąc dowiedzieć się, w jaki sposób firmy produkcyjne podchodzą do kwestii wynagradzania pracowników, postanowiliśmy przeprowadzić badanie
- » W drodze do Przemysłu 5.0, w parze z niegasnącym Lean - relacja z Europejskiego Kongresu Lean
- » W sekwencji i w obiegu zamkniętym - relacja z Lean Trendy 2022
- » Organizowana przez studentów (nie tylko) dla studentów
- » Kolejna edycja Młodego Lean Lidera rusza - jeszcze możesz dołączyć!
- » Lean Day 2022 w Tenneco
Kalendarz konferencji Lean
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
- 06.02.2023 Thinking Tools: Narzędzia tworzenia innowacji
- 16.02.2023 Agile Project Management
- 27.02.2023 Akademia Zarządzania Procesowego
- 06.03.2023 Zarządzanie projektami - Certyfikowany Project Man ...
- 13.03.2023 Benchmark Tour: Toyota Wałbrzych - u źródła System ...
Śledź nas na Facebooku