Firmy Lean

 
dpc-polska

DPC Polska

Opis firmy DPC Polska

DPC Polska jest firmą wdrożeniową, skoncentrowaną na Strategii Lean, tj. strategicznym podejściu do Lean w celu budowania silnej przewagi konkurencyjnej, uwolnienia potencjału innowacyjności oraz tworzenia warunków dla trwałego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych z różnych sektorów gospodarki.

Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami). 
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.

Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.

Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Śledź nas w social media Aktualności  
Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network

W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.

Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?

System wynagrodzeń zawsze wzbudza wiele skrajnych emocji. Chcąc dowiedzieć się, w jaki sposób firmy produkcyjne podchodzą do kwestii wynagradzania pracowników, postanowiliśmy przeprowadzić badanie

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Styczeń 2023  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku