Firmy Lean
 
				DPC Polska
- ul. ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa
- 507 127 898
- [email protected]
- http://dpcpolska.pl/
Opis firmy DPC Polska
					DPC Polska jest firmą wdrożeniową, skoncentrowaną na Strategii Lean, tj. strategicznym podejściu do Lean w celu budowania silnej przewagi konkurencyjnej, uwolnienia potencjału innowacyjności oraz tworzenia warunków dla trwałego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych z różnych sektorów gospodarki.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
							Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
		Śledź nas w social media
Aktualności
		     
		    
                10 lat działalności SLMP - relacja z Lean Trendy 2025
				            
				            Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.
				            
				            
PolecamyKonferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej
        Kalendarz konferencji Lean
   			 
   		
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku


 
				     
				    


