Firmy Lean

DPC Polska
- ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa
- 507 127 898
- [email protected]
- http://dpcpolska.pl/
Opis firmy DPC Polska
DPC Polska jest firmą wdrożeniową, skoncentrowaną na Strategii Lean, tj. strategicznym podejściu do Lean w celu budowania silnej przewagi konkurencyjnej, uwolnienia potencjału innowacyjności oraz tworzenia warunków dla trwałego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych z różnych sektorów gospodarki.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Na bazie wieloletnich doświadczeń, opracowała własny model Strategii Lean - budowania kultury uczenia się (Learning Culture). Celem jest stworzenie organizacji wysokoefektywnej, a cały model opiera się na 4 krokach:
1. Refleksja Strategiczna. Polega na dokonaniu parafrazy oczekiwań klienta; w tym kroku konsultanci wraz z zarządem firmy, określają taktykę – w jaki sposób firma ma wygrywać na rynku.
2. Ocena Potencjału. Osiąga się porozumienie co do aktualnego poziomu efektywności procesów (poprzez: zbudowanie architektury procesów, transfer wiedzy i audyt procesów, zwieńczone wnioskami i rekomendacjami).
3. Kierunki Rozwoju. W nawiązaniu do oczekiwań klienta, opracowanej taktyki firmy i zdefiniowanego potencjału (a więc 1. i 2. kroku), określa się sposób rozwoju całej firmy.
4. Wdrożenie i Utrzymanie Zmian. W ostatnim kroku następuje wdrożenie standardów: procesu, przywództwa (zarządzania) oraz doskonalenia. Taki stan określa się Kultura Uczenia Się, Learning Culture. Cel zostaje osiągnięty, a nowe standardy są trwałe.
Stosując Strategię Lean w ramach 4 kroków, angażujemy wszystkich pracowników w proces uczenia się i kwestionowania aktualnego status quo, myślenia kategoriami wartości dodanej, o którą należy dbać, i marnotrawstwa, które z kolei należy umieć sprawnie identyfikować i eliminować.
Wdrażamy nową kulturę organizacyjną opartą na wspólnie wypracowanych standardach w obszarze przywództwa, procesów i sposobu doskonalenia. Strategia Lean uzdalnia organizację do adaptacji w szybko zmieniających się warunkach zewnętrznego otoczenia ekonomicznego.
Chodzi o to, aby tak przeprowadzić pracowników przez zmianę, aby skutecznie realizować wyznaczone cele strategiczne firmy, umacniać przewagę konkurencyjną na rynku, a tym samym zapewnić organizacji możliwość przetrwania i zrównoważonego rozwoju.
Śledź nas w social media
Aktualności
Jak jeszcze lepiej wykorzystać nowoczesne technologie w automatyzacji i robotyzacji procesów?
O doskonaleniu mówimy, gdy zaistnieją trzy czynniki… - relacja z XII Konferencji SPIN
PolecamyDowiedz się podczas IBPA Summit 2022 – 18-19 maja online! Najbliższa, czwarta już edycja konferencji Intelligent BPA Summit odbędzie się ponownie w formule online w dniach 18-19 maja, tym razem pod hasłem „wyzwania hiperautomatyzacji przedsiębiorstw” ...
XII Otwarta Konferencja SPIN za nami – tym razem wydarzenie odbyło się w formule online. Oto co przygotowali dla nas prelegenci.
- » Comarch [Webinar]: Nadchodzi Intralogistyka 4.0 - czy jesteś na to gotowy?
- » Bezpłatna Konferencja On-line - Workflow Trends – biuro bez papierów 2022
- » Zapowiedź: Już w lutym XII edycja Konferencji SPIN
- » Przemysł 4.0 to szereg połączeń, wszystko ze sobą rozmawia – relacja z III edycji seminarium Zarządzania i Inżynierii produkcji
- » Zapraszamy na charytatywną edycję konferencji Lean and Quality
Kalendarz konferencji Lean
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SOB | NDZ |
---|---|---|---|---|---|---|
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku