Aktualności Lean
Seminarium dla firm usługowych - zapowiedź
Dodano: 2018-01-10
"Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów"
Koncepcja Lean/Kaizen jest popularnym rozwiązaniem dla produkcji, chcielibyśmy pokazać Państwu w trakcie Seminarium, że jest to także rozwiązanie dla firm usługowych. Skąd to wiemy? Z naszego doświadczenia, a przede wszystkim z doświadczenia firm usługowych na całym świecie. Pojawiają się także stwierdzenia, że Lean jest nawet bardziej ważny w firmach usługowych aniżeli w produkcyjnych.
Cel spotkania
Podczas seminarium dla firm usługowych, uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób można wykorzystać działanie metod i narzedzi Lean, by zdobyć umysły pracowników i serca klientów. Podzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem i zaangażujemy Państwa w budowę planu doskonalenia. Dodatkowo reprezentanci z trzech firm reprezentujących zupełnie różne branże, pokażą jak u nich zmieniały się procesy, gdy ich firmy weszły na drogę ciągłego doskonalenia Kaizen. Będą ją podpierać swoimi doświadczeniami, które zdobyli podczas implementacji Kaizen/Lean oraz wypracowanymi rozwiązania działającymi obecnie w ich firmach.
Profil uczestnika
Na spotkanie zapraszamy wszystkich szefów zespołów i menendżerów z firm usługowych, a także ich właścicieli przedsiębiorstw.
Czego dowiedzą się uczestnicy podczas seminarium:
- Rozpoczęcie seminarium: godz. 9:00
- Przedstawienie tematu oraz LeanQ Team
- Warsztat- 5 kategorii wyzwań w doskonaleniu procesów usługowych
- Głos klienta – wartość, którą niesie nasza usługa
- Przerwa kawowa
- Prezentacja firmy Rewit: „Siła rezultatów we współpracy z klientem”
- Głos pracownika – budowa kultury wspólnych wartości i zaangażowania
- Wystąpienie firmy ZanteMagicTours:” Od matrycy kompetencji do wspólnych wartości”
- Lunch
- Puls naszych procesów – monitorowanie naszych wyników
- Wystąpienie firmy PlaySoft: „Ciągłe doskonalenie nie ma końca”
- Korekta kursu – zespół we wspólnych działaniach doskonalących
- Prezentacja firmy Enersys: „Czy można doskonalić bez współpracy między działami”
- Przerwa kawowa
- Warsztat – od problemów do rozwiązań
- Mapa drogowa, czyli nawigator w budowie organizacji Lean
- Warsztat – budowa mapy drogowej
- Podsumowanie
- Zakończenie seminarium: godz. 16.00
Zapisy i informacje
Seminarium odbędzie się w Gdańsku (Olivia Sky Club, ul.Grunwaldzka 472, Olivia Tower). Cena seminarium: 200 zł netto/osobę. Liczba miejsc ograniczona z powodu warsztatowego charakteru seminarium. Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia udziału w seminarium do max. 3 osób z 1 firmy z grupy docelowej tematu seminarium.
Pozostałe aktualności Lean
-
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną okazję do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń oraz nawiązania strategicznych kontaktów biznesowych.
-
Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, co jest dobre dzisiaj, jutro może już być jedynie wystarczające.
-
Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
Jak rozpocząć proces zmiany i zadbać o rozwój technologiczny firmy? Już 24 października odbędzie się Konferencja, podczas której zostaną przedstawione najnowsze trendy w zakresie wdrażania i udoskonalania procesu cyfrowej transformacji.
Technologie wspierające Lean
PARTNERZY SEKCJI:


Komentarze
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...