Szkolenia Lean

 

Japan Study Tour Innovation - wizyta w Japonii

wizyta-w-japonii-lean
Wyspowy kraj bez bogactw naturalnych a jednocześnie potęga - Japonia. Wielu zastanawia się jak to możliwe i zadaje sobie pytanie o nieustatnne dążenie do najwyższej jakości - legendarnej już w świecie. Od kilkudziesięciu lat badana jest kultura Japonii, podejście do pracy, dążenie ku ciągłemu doskonaleniu i głównemu celowi - zero wad. To doprowadziło Japonię do miana kraju cudu gospodarczego.

Podczas szóstej edycji będą Państwo mieli okazję odwiedzić takie fabryki jak: Toyota, Gifu Auto Body, Denso, Toto, Nissan, Yamazaki, Panasonic, a także poznać dziedzictwo kulturowe Japonii.

Podczas wyjazdu poznają Państwo u źródeł:
  • podejście ciągłej poprawy procesów Kaizen
  • nastawienie na zero wad - total Quality Control (TQC)
  • eliminacja przestojów poprzez zaangażowanie całej załogi - TPM
  • bogactwo stosowania zarządzania wizualnego oraz 5S
  • a także inne metody pracy stosowane w japońskich przedsiębiorstwach.

Wizyta w Japonii - Kaizen i Lean

Ekspertami podczas wyjazdu będą:
  • Mikiharu Aoki - światowej sławy współtwórca TPS, zarządzał fabrykami Toyoty w Japonii i USA.  W ciągu 25 lat przeszedł wszystkie szczeble w Toyota Motor Corporation. Autor i współautor setek rozwiązań przynoszących miliardowe zwroty. Autor  książki „Jak działa fabryka Toyoty
  • Toshiko “Nami” Kawanami - przez 50 lat zdobywała swoje doświadczenie w takich globalnych firmach jak:  ACE Insurance w Tokyo, Du Pont, Hartford Life Insurance, Tokyo Bay Hilton, Reebok International, Rio Tinto-Zinc, Philadelphia, Beijing oraz w Brytyjskiej Ambasadzie w Tokyo. 5 s oraz Kaizen supervisor and leadership mentor. Obecnie ekspert pomagający firmą w internacjonalizacji oraz budowaniu wielokulturowych zespołów. W swojej pracy przekracza granice, inicjując u swoich uczniów trwałą zmianę wyznaczając tym samym strategię ciągłego doskonalenie i adaptowanie się do warunków ewaluującego otoczenia i związanych z tym procesami, zarówno w branżach produkcyjnych jak i usługowych.

„Wiele japońskich praktyk zarządczych odniosło sukces po prostu dlatego, że są efektywne. Nie ma on wiele wspólnego z czynnikami kulturowymi. A to oznacza, że praktyki te mogą być (i są) stosowane z sukcesem także w innych krajach” Masaaki Imai

Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.

Data i miejsce: 29.09-5.10.2017 r., Tokyo/Nagoya/Kioto
Organizator warsztatów: Langas Group
Śledź nas w social media Aktualności  
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.

W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...

Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean

Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...

Polecamy
Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku