Szkolenia Lean
Japan Study Tour Innovation - wizyta w Japonii

    		  Wyspowy kraj bez bogactw naturalnych a jednocześnie potęga - Japonia. Wielu zastanawia się jak to możliwe i zadaje sobie pytanie o nieustatnne dążenie do najwyższej jakości - legendarnej już w świecie. Od kilkudziesięciu lat badana jest kultura Japonii, podejście do pracy, dążenie ku ciągłemu doskonaleniu i głównemu celowi - zero wad. To doprowadziło Japonię do miana kraju cudu gospodarczego.
Podczas szóstej edycji będą Państwo mieli okazję odwiedzić takie fabryki jak: Toyota, Gifu Auto Body, Denso, Toto, Nissan, Yamazaki, Panasonic, a także poznać dziedzictwo kulturowe Japonii.
Podczas wyjazdu poznają Państwo u źródeł:

Ekspertami podczas wyjazdu będą:
„Wiele japońskich praktyk zarządczych odniosło sukces po prostu dlatego, że są efektywne. Nie ma on wiele wspólnego z czynnikami kulturowymi. A to oznacza, że praktyki te mogą być (i są) stosowane z sukcesem także w innych krajach” Masaaki Imai
Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.
Data i miejsce: 29.09-5.10.2017 r., Tokyo/Nagoya/Kioto
Organizator warsztatów: Langas Group
    		
    		
			
    		    		    	Podczas szóstej edycji będą Państwo mieli okazję odwiedzić takie fabryki jak: Toyota, Gifu Auto Body, Denso, Toto, Nissan, Yamazaki, Panasonic, a także poznać dziedzictwo kulturowe Japonii.
Podczas wyjazdu poznają Państwo u źródeł:
- podejście ciągłej poprawy procesów Kaizen
- nastawienie na zero wad - total Quality Control (TQC)
- eliminacja przestojów poprzez zaangażowanie całej załogi - TPM
- bogactwo stosowania zarządzania wizualnego oraz 5S
- a także inne metody pracy stosowane w japońskich przedsiębiorstwach.

Ekspertami podczas wyjazdu będą:
- Mikiharu Aoki - światowej sławy współtwórca TPS, zarządzał fabrykami Toyoty w Japonii i USA. W ciągu 25 lat przeszedł wszystkie szczeble w Toyota Motor Corporation. Autor i współautor setek rozwiązań przynoszących miliardowe zwroty. Autor książki „Jak działa fabryka Toyoty
- Toshiko “Nami” Kawanami - przez 50 lat zdobywała swoje doświadczenie w takich globalnych firmach jak: ACE Insurance w Tokyo, Du Pont, Hartford Life Insurance, Tokyo Bay Hilton, Reebok International, Rio Tinto-Zinc, Philadelphia, Beijing oraz w Brytyjskiej Ambasadzie w Tokyo. 5 s oraz Kaizen supervisor and leadership mentor. Obecnie ekspert pomagający firmą w internacjonalizacji oraz budowaniu wielokulturowych zespołów. W swojej pracy przekracza granice, inicjując u swoich uczniów trwałą zmianę wyznaczając tym samym strategię ciągłego doskonalenie i adaptowanie się do warunków ewaluującego otoczenia i związanych z tym procesami, zarówno w branżach produkcyjnych jak i usługowych.
„Wiele japońskich praktyk zarządczych odniosło sukces po prostu dlatego, że są efektywne. Nie ma on wiele wspólnego z czynnikami kulturowymi. A to oznacza, że praktyki te mogą być (i są) stosowane z sukcesem także w innych krajach” Masaaki Imai
Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.
Data i miejsce: 29.09-5.10.2017 r., Tokyo/Nagoya/Kioto
Organizator warsztatów: Langas Group
Śledź nas w social media
Aktualności
		     
		    
                10 lat działalności SLMP - relacja z Lean Trendy 2025
				            
				            Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.
				            
				            
PolecamyKonferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej
        Kalendarz konferencji Lean
   			 
   		
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku


 
				     
				    


