Szkolenia Lean

 

Lean Management & ToC dla usług + Certyfikacja Green Belt/Black Belt

szkolenie-lm-toc-uslugi-green-black-belt
W programie „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” stawiamy na naukę przez ćwiczenie – minimum teorii, maximum ćwiczeń oraz case’ów. Program prowadzony jest przez wysoko wykwalifikowanych trenerów, Black Beltów, ekspertów EY, posiadających wieloletnie doświadczenie biznesowe we wdrażaniu projektów Lean w obszarach usługowych. Cały program ma formułę interaktywnych warsztatów i intensywnej współpracy z trenerami przy realizacji projektów oszczędnościowych.

Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA

Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.

DLA KOGO?
Program kierujemy do:
  • Kadry menedżerskiej i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie procesami usługowymi
  • Osób odpowiedzialnych za realizację i doskonalenie procesów usługowych (m.in. kierownicy procesów, kierownicy obszarów, menedżerowie jakości, liderzy Lean, liderzy Six Sigma)
  • Osób wdrażających lub planujących wdrożenie Lean w obszarze usług

CELE I KORZYŚCI:
  • Zrozumienie kluczowych metod, narzędzi i mechanizmów zarządzania procesami biznesowymi zgodnie z filozofią Lean Management – w oparciu o wspólne cele, ciągłe doskonalenie i coaching
  • Zdobycie umiejętności wdrożenia i utrzymania Lean w organizacji usługowej
  • Poznanie zagadnień związanych z budowaniem kultury Lean i ciągłego doskonalenia
  • Poznanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz zawiązywania zespołów do rozwiązywania problemów
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do ciągłego doskonalenia procesów usługowych
  • Uzyskanie certyfikatu Black Belt, Green Belt lub Expert Lean in Services
  • Możliwość przyniesienia firmie wymiernych oszczędności w skali roku dzięki realizacji projektów usprawniających

Korzyści z uczestnictwa w programie:
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do wdrożenia efektywnego zarządzania procesami
  • Poznasz ponad 30 narzędzi oraz technik eksperta LEAN in Services, które pomogą Ci zwiększać efektywność operacyjną i usuwać ograniczenia
  • Będziesz wiedział, jak budować kulturę ciągłego doskonalenia i skutecznie zarządzać zmianami
  • Przyniesiesz wymierne oszczędności swojej organizacji, co zachęci także innych pracowników do takich działań
  • Otrzymasz 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services
  • Uzyskasz certyfikat Black Belt, Green Belt lub dyplom Expert Lean in Services honorowany na całym świecie
  • Poznasz najlepsze praktyki z wdrożeń realizowanych zgodnie z filozofią Lean Management oraz Teorią Ograniczeń dla procesów usługowych i procesów wsparcia

Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.

DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online

ORGANIZATOR: EY Academy of Business

Sprawdź program i zapisz się
Śledź nas w social media Aktualności  
Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network

W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.

Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?

System wynagrodzeń zawsze wzbudza wiele skrajnych emocji. Chcąc dowiedzieć się, w jaki sposób firmy produkcyjne podchodzą do kwestii wynagradzania pracowników, postanowiliśmy przeprowadzić badanie

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Luty 2023  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku