Szkolenia Lean
Lean Management & ToC dla usług + Certyfikacja Green Belt/Black Belt
W programie „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” stawiamy na naukę przez ćwiczenie – minimum teorii, maximum ćwiczeń oraz case’ów. Program prowadzony jest przez wysoko wykwalifikowanych trenerów, Black Beltów, ekspertów EY, posiadających wieloletnie doświadczenie biznesowe we wdrażaniu projektów Lean w obszarach usługowych. Cały program ma formułę interaktywnych warsztatów i intensywnej współpracy z trenerami przy realizacji projektów oszczędnościowych.
Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA
Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.
DLA KOGO?
Program kierujemy do:
CELE I KORZYŚCI:
Korzyści z uczestnictwa w programie:
Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.
DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online
ORGANIZATOR: EY Academy of Business
Sprawdź program i zapisz się
Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA
Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.
DLA KOGO?
Program kierujemy do:
- Kadry menedżerskiej i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie procesami usługowymi
- Osób odpowiedzialnych za realizację i doskonalenie procesów usługowych (m.in. kierownicy procesów, kierownicy obszarów, menedżerowie jakości, liderzy Lean, liderzy Six Sigma)
- Osób wdrażających lub planujących wdrożenie Lean w obszarze usług
CELE I KORZYŚCI:
- Zrozumienie kluczowych metod, narzędzi i mechanizmów zarządzania procesami biznesowymi zgodnie z filozofią Lean Management – w oparciu o wspólne cele, ciągłe doskonalenie i coaching
- Zdobycie umiejętności wdrożenia i utrzymania Lean w organizacji usługowej
- Poznanie zagadnień związanych z budowaniem kultury Lean i ciągłego doskonalenia
- Poznanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz zawiązywania zespołów do rozwiązywania problemów
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do ciągłego doskonalenia procesów usługowych
- Uzyskanie certyfikatu Black Belt, Green Belt lub Expert Lean in Services
- Możliwość przyniesienia firmie wymiernych oszczędności w skali roku dzięki realizacji projektów usprawniających
Korzyści z uczestnictwa w programie:
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do wdrożenia efektywnego zarządzania procesami
- Poznasz ponad 30 narzędzi oraz technik eksperta LEAN in Services, które pomogą Ci zwiększać efektywność operacyjną i usuwać ograniczenia
- Będziesz wiedział, jak budować kulturę ciągłego doskonalenia i skutecznie zarządzać zmianami
- Przyniesiesz wymierne oszczędności swojej organizacji, co zachęci także innych pracowników do takich działań
- Otrzymasz 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services
- Uzyskasz certyfikat Black Belt, Green Belt lub dyplom Expert Lean in Services honorowany na całym świecie
- Poznasz najlepsze praktyki z wdrożeń realizowanych zgodnie z filozofią Lean Management oraz Teorią Ograniczeń dla procesów usługowych i procesów wsparcia
Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.
DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online
ORGANIZATOR: EY Academy of Business
Sprawdź program i zapisz się
Śledź nas w social media
Aktualności
10 lat działalności SLMP - relacja z Lean Trendy 2025
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.
PolecamyKonferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej
Kalendarz konferencji Lean
PatronujemyWyszukiwarka
| PON | WT | ŚR | CZW | PT | SOB | NDZ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Śledź nas na Facebooku





