Szkolenia Lean
Lean Management & ToC dla usług + Certyfikacja Green Belt/Black Belt
W programie „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” stawiamy na naukę przez ćwiczenie – minimum teorii, maximum ćwiczeń oraz case’ów. Program prowadzony jest przez wysoko wykwalifikowanych trenerów, Black Beltów, ekspertów EY, posiadających wieloletnie doświadczenie biznesowe we wdrażaniu projektów Lean w obszarach usługowych. Cały program ma formułę interaktywnych warsztatów i intensywnej współpracy z trenerami przy realizacji projektów oszczędnościowych.
Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA
Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.
DLA KOGO?
Program kierujemy do:
CELE I KORZYŚCI:
Korzyści z uczestnictwa w programie:
Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.
DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online
ORGANIZATOR: EY Academy of Business
Sprawdź program i zapisz się
Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA
Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.
DLA KOGO?
Program kierujemy do:
- Kadry menedżerskiej i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie procesami usługowymi
- Osób odpowiedzialnych za realizację i doskonalenie procesów usługowych (m.in. kierownicy procesów, kierownicy obszarów, menedżerowie jakości, liderzy Lean, liderzy Six Sigma)
- Osób wdrażających lub planujących wdrożenie Lean w obszarze usług
CELE I KORZYŚCI:
- Zrozumienie kluczowych metod, narzędzi i mechanizmów zarządzania procesami biznesowymi zgodnie z filozofią Lean Management – w oparciu o wspólne cele, ciągłe doskonalenie i coaching
- Zdobycie umiejętności wdrożenia i utrzymania Lean w organizacji usługowej
- Poznanie zagadnień związanych z budowaniem kultury Lean i ciągłego doskonalenia
- Poznanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz zawiązywania zespołów do rozwiązywania problemów
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do ciągłego doskonalenia procesów usługowych
- Uzyskanie certyfikatu Black Belt, Green Belt lub Expert Lean in Services
- Możliwość przyniesienia firmie wymiernych oszczędności w skali roku dzięki realizacji projektów usprawniających
Korzyści z uczestnictwa w programie:
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do wdrożenia efektywnego zarządzania procesami
- Poznasz ponad 30 narzędzi oraz technik eksperta LEAN in Services, które pomogą Ci zwiększać efektywność operacyjną i usuwać ograniczenia
- Będziesz wiedział, jak budować kulturę ciągłego doskonalenia i skutecznie zarządzać zmianami
- Przyniesiesz wymierne oszczędności swojej organizacji, co zachęci także innych pracowników do takich działań
- Otrzymasz 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services
- Uzyskasz certyfikat Black Belt, Green Belt lub dyplom Expert Lean in Services honorowany na całym świecie
- Poznasz najlepsze praktyki z wdrożeń realizowanych zgodnie z filozofią Lean Management oraz Teorią Ograniczeń dla procesów usługowych i procesów wsparcia
Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.
DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online
ORGANIZATOR: EY Academy of Business
Sprawdź program i zapisz się
Śledź nas w social media
Aktualności
Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
PolecamyDziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...
Jak rozpocząć proces zmiany i zadbać o rozwój technologiczny firmy? Już 24 października odbędzie się Konferencja, podczas której zostaną przedstawione najnowsze trendy w zakresie wdrażania i udoskonalania procesu cyfrowej transformacji.
Kalendarz konferencji Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku