Szkolenia Lean
Lean Management & ToC dla usług + Certyfikacja Green Belt/Black Belt
W programie „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” stawiamy na naukę przez ćwiczenie – minimum teorii, maximum ćwiczeń oraz case’ów. Program prowadzony jest przez wysoko wykwalifikowanych trenerów, Black Beltów, ekspertów EY, posiadających wieloletnie doświadczenie biznesowe we wdrażaniu projektów Lean w obszarach usługowych. Cały program ma formułę interaktywnych warsztatów i intensywnej współpracy z trenerami przy realizacji projektów oszczędnościowych.
Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA
Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.
DLA KOGO?
Program kierujemy do:
CELE I KORZYŚCI:
Korzyści z uczestnictwa w programie:
Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.
DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online
ORGANIZATOR: EY Academy of Business
Sprawdź program i zapisz się
Nasz certyfikowany program szkoleniowy to:
● 6 zróżnicowanych tematycznie modułów zajęć
● 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services dla każdego uczestnika
● możliwość wizyt w GEMBA
Program „Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt” składa się z 6 modułów: Wprowadzenie do Lean w procesach usługowych, Oczekiwania klienta – zrozumienie wartości i wspólne cele, Kompleksowa analiza procesów biznesowych, Jakość procesów i kreatywne rozwiązywanie problemów, Ciągłe doskonalenie w organizacjach usługowych, Przywództwo i zaangażowanie pracowników oraz egzaminu i certyfikacji.
DLA KOGO?
Program kierujemy do:
- Kadry menedżerskiej i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie procesami usługowymi
- Osób odpowiedzialnych za realizację i doskonalenie procesów usługowych (m.in. kierownicy procesów, kierownicy obszarów, menedżerowie jakości, liderzy Lean, liderzy Six Sigma)
- Osób wdrażających lub planujących wdrożenie Lean w obszarze usług
CELE I KORZYŚCI:
- Zrozumienie kluczowych metod, narzędzi i mechanizmów zarządzania procesami biznesowymi zgodnie z filozofią Lean Management – w oparciu o wspólne cele, ciągłe doskonalenie i coaching
- Zdobycie umiejętności wdrożenia i utrzymania Lean w organizacji usługowej
- Poznanie zagadnień związanych z budowaniem kultury Lean i ciągłego doskonalenia
- Poznanie narzędzi rozwiązywania problemów oraz zawiązywania zespołów do rozwiązywania problemów
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do ciągłego doskonalenia procesów usługowych
- Uzyskanie certyfikatu Black Belt, Green Belt lub Expert Lean in Services
- Możliwość przyniesienia firmie wymiernych oszczędności w skali roku dzięki realizacji projektów usprawniających
Korzyści z uczestnictwa w programie:
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do wdrożenia efektywnego zarządzania procesami
- Poznasz ponad 30 narzędzi oraz technik eksperta LEAN in Services, które pomogą Ci zwiększać efektywność operacyjną i usuwać ograniczenia
- Będziesz wiedział, jak budować kulturę ciągłego doskonalenia i skutecznie zarządzać zmianami
- Przyniesiesz wymierne oszczędności swojej organizacji, co zachęci także innych pracowników do takich działań
- Otrzymasz 10 godzin mentoringu eksperta Lean in Services
- Uzyskasz certyfikat Black Belt, Green Belt lub dyplom Expert Lean in Services honorowany na całym świecie
- Poznasz najlepsze praktyki z wdrożeń realizowanych zgodnie z filozofią Lean Management oraz Teorią Ograniczeń dla procesów usługowych i procesów wsparcia
Nasz program szkoleniowy (6 modułów) składa się z 12 dni szkoleniowych.
DATA: Data najbliższego modułu 16-17.01.2023
MIEJSCE: Warszawa lub Online
ORGANIZATOR: EY Academy of Business
Sprawdź program i zapisz się
Śledź nas w social media
Aktualności
Zapowiedź: Konferencja Lean i rozmowy o doskonaleniu w Trójmieście
Zapowiedź: Ogólnopolska Konferencja Jakościowa 2024
Polecamy16-17 maja w Gdyni i Sopocie entuzjaści Lean spotkają się podczas konferencji Polak Potrafi! Lean w polskich realiach! To wydarzenie, na którym nie może zabraknąć Ciebie.
Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej, organizowanej przez jakość bez retuszu z Anną Farion, która odbędzie się 14-15 maja 2024 w Gliwicach. To wydarzenie stanowi unikalną okazję do spotkania i wymiany po ...
Kalendarz konferencji Lean
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SOB | NDZ |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku