Szkolenia Lean
Lean Services - Jak wdrożyć Lean w biurze i usługach

Czy możliwe jest wdrożenie Lean Management w warunkach biurowych lub też w firmie usługowej? Jak wdrażać standardy, gdy pracujemy w procesach o dużej zmienności i wariantowości? Jak mierzyć czas operacji w procesach biurowych? Podejście Lean Services jest sposobem poprawy efektywności procesów biurowych, który przynosi odpowiedzi na powyższe pytania. Proponowany warsztat ma na celu pokazanie jak efektywnie i skutecznie wdrożeyć Lean Management w firmie usługowej i w procesach biurowych tak, aby rokrocznie była ona w stanie zwiększać swoją efektywność o 10%. Podczas szkolenia posłużymy się między innymi przykładem znanego Centrum Usług Wspólnych Lufthansa, w którym po zastosowaniu działań Lean, taki wzrost efektywności utrzymuje się już drugi rok z rzędu.
Podczas szkolenia:

Na warsztaty zapraszamy:
W planie warsztatów jest omówienie głównych wyzwań i problemów stojących przed firmami usługowymi oraz pokazanie narzędzi i metod Lean Management na poprawę procesów. Uczestnicy rozegrają grę symulacyjną, dowiedzą się od czego zacząć wdrożenie w firmie usługowej oraz poznają korzyści z zastosowania jednej z dwóch dróg wdrożenia - specjalistów lub workout. Poruszone zostaną także tematy dotyczące systemów sugestii, zaangażowania w zmiany, tworzenie standardów i zwiększanie przepływu. Jednym z punktów jest również przejście przez case study z Centrum Usług Wspólnych Lufthansa.
Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.
Data i miejsce: 11-12.10.2017 r., Warszawa
Organizator warsztatów: Langas Group
Podczas szkolenia:
- dowiesz się jak skutecznie wdrożyć Lean Office
- uczestnicząc w grze symulacyjnej doświadczysz efektów zastosowania Lean w biurach i usługach
- zmierzysz się ze specyfiką wdrożenia Lean Services.

Na warsztaty zapraszamy:
- Dyrektorów operacyjnych
- Osoby pełniące rolę związaną z optymalizacją procesów biznesowych w bankach, towarzystwach ubezpieczeń, instytucjach publicznych, przedsiębiorstwach usługowych, logistycznych,
- Menadżerów chcących uzupełnić swój warsztat metodologiczny,
- Kierowników administracji, kierowników logistyki, kierowników produkcji, oraz tych wszystkich osób, chcących skutecznie usprawnić procesy biurowe i usługowe w swoim miejscu pracy.
W planie warsztatów jest omówienie głównych wyzwań i problemów stojących przed firmami usługowymi oraz pokazanie narzędzi i metod Lean Management na poprawę procesów. Uczestnicy rozegrają grę symulacyjną, dowiedzą się od czego zacząć wdrożenie w firmie usługowej oraz poznają korzyści z zastosowania jednej z dwóch dróg wdrożenia - specjalistów lub workout. Poruszone zostaną także tematy dotyczące systemów sugestii, zaangażowania w zmiany, tworzenie standardów i zwiększanie przepływu. Jednym z punktów jest również przejście przez case study z Centrum Usług Wspólnych Lufthansa.
Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.
Data i miejsce: 11-12.10.2017 r., Warszawa
Organizator warsztatów: Langas Group
Śledź nas w social media
Aktualności
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.
Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
PolecamyW dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...
Kalendarz konferencji Lean
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku