Szkolenia Lean
Lean Services - Jak wdrożyć Lean w biurze i usługach

Czy możliwe jest wdrożenie Lean Management w warunkach biurowych lub też w firmie usługowej? Jak wdrażać standardy, gdy pracujemy w procesach o dużej zmienności i wariantowości? Jak mierzyć czas operacji w procesach biurowych? Podejście Lean Services jest sposobem poprawy efektywności procesów biurowych, który przynosi odpowiedzi na powyższe pytania. Proponowany warsztat ma na celu pokazanie jak efektywnie i skutecznie wdrożeyć Lean Management w firmie usługowej i w procesach biurowych tak, aby rokrocznie była ona w stanie zwiększać swoją efektywność o 10%. Podczas szkolenia posłużymy się między innymi przykładem znanego Centrum Usług Wspólnych Lufthansa, w którym po zastosowaniu działań Lean, taki wzrost efektywności utrzymuje się już drugi rok z rzędu.
Podczas szkolenia:

Na warsztaty zapraszamy:
W planie warsztatów jest omówienie głównych wyzwań i problemów stojących przed firmami usługowymi oraz pokazanie narzędzi i metod Lean Management na poprawę procesów. Uczestnicy rozegrają grę symulacyjną, dowiedzą się od czego zacząć wdrożenie w firmie usługowej oraz poznają korzyści z zastosowania jednej z dwóch dróg wdrożenia - specjalistów lub workout. Poruszone zostaną także tematy dotyczące systemów sugestii, zaangażowania w zmiany, tworzenie standardów i zwiększanie przepływu. Jednym z punktów jest również przejście przez case study z Centrum Usług Wspólnych Lufthansa.
Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.
Data i miejsce: 11-12.10.2017 r., Warszawa
Organizator warsztatów: Langas Group
Podczas szkolenia:
- dowiesz się jak skutecznie wdrożyć Lean Office
- uczestnicząc w grze symulacyjnej doświadczysz efektów zastosowania Lean w biurach i usługach
- zmierzysz się ze specyfiką wdrożenia Lean Services.

Na warsztaty zapraszamy:
- Dyrektorów operacyjnych
- Osoby pełniące rolę związaną z optymalizacją procesów biznesowych w bankach, towarzystwach ubezpieczeń, instytucjach publicznych, przedsiębiorstwach usługowych, logistycznych,
- Menadżerów chcących uzupełnić swój warsztat metodologiczny,
- Kierowników administracji, kierowników logistyki, kierowników produkcji, oraz tych wszystkich osób, chcących skutecznie usprawnić procesy biurowe i usługowe w swoim miejscu pracy.
W planie warsztatów jest omówienie głównych wyzwań i problemów stojących przed firmami usługowymi oraz pokazanie narzędzi i metod Lean Management na poprawę procesów. Uczestnicy rozegrają grę symulacyjną, dowiedzą się od czego zacząć wdrożenie w firmie usługowej oraz poznają korzyści z zastosowania jednej z dwóch dróg wdrożenia - specjalistów lub workout. Poruszone zostaną także tematy dotyczące systemów sugestii, zaangażowania w zmiany, tworzenie standardów i zwiększanie przepływu. Jednym z punktów jest również przejście przez case study z Centrum Usług Wspólnych Lufthansa.
Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.
Data i miejsce: 11-12.10.2017 r., Warszawa
Organizator warsztatów: Langas Group
Śledź nas w social media
Aktualności
Jak angażować pracowników w doskonalenie?
Zapowiedź: IX Europejski Kongres Lean
PolecamyE-book o tym jak angażować pracowników i Liderów w proces ciągłego doskonalenia już dostępny w wersji pdf. Znajdziesz w nim praktyczne wskazówki oraz rozwiązania zastosowane wśród Klientów firmy 4Results, które pomogą Ci zbudować kulturę ciągłego dos ...
Zapraszamy na IX Europejski Kongres Lean w Katowicach, podczas którego prelegenci z firm produkcyjnych i usługowych podzielą się swoimi doświadczeniami w budowie organizacji wspierającej ciągłe doskonalenie.
- » VIII edycja Młodego Lean Lidera - wkrótce start
- » 16. Konferencja Lean | Six Sigma - zapowiedź
- » Zapowiedź: Konferencja Nowoczesne Bezpieczeństwo
- » Codzienne problemy biznesowe w dobie wzmożonej automatyzacji - relacja z konferencji
- » W jaki sposób zarządzać przyszłością? Poprzez… jakość! – relacja z konferencji.
Kalendarz konferencji Lean
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku