Szkolenia Lean

 

Lean Services - Jak wdrożyć Lean w biurze i usługach

szkolenie-lean-services
Czy możliwe jest wdrożenie Lean Management w warunkach biurowych lub też w firmie usługowej? Jak wdrażać standardy, gdy pracujemy w procesach o dużej zmienności i wariantowości? Jak mierzyć czas operacji w procesach biurowych? Podejście Lean Services jest sposobem poprawy efektywności procesów biurowych, który przynosi odpowiedzi na powyższe pytania. Proponowany warsztat ma na celu pokazanie jak efektywnie i skutecznie wdrożeyć Lean Management w firmie usługowej i w procesach biurowych  tak, aby rokrocznie była ona w stanie zwiększać swoją efektywność o 10%. Podczas szkolenia posłużymy się między innymi przykładem znanego Centrum Usług Wspólnych Lufthansa, w którym po zastosowaniu działań Lean, taki wzrost efektywności utrzymuje się już drugi rok z rzędu.

Podczas szkolenia:
  • dowiesz się jak skutecznie wdrożyć Lean Office
  • uczestnicząc w grze symulacyjnej doświadczysz efektów zastosowania Lean w biurach i usługach
  • zmierzysz się ze specyfiką wdrożenia Lean Services.

Szkolenie Lean Services

Na warsztaty zapraszamy:
  • Dyrektorów operacyjnych
  • Osoby pełniące rolę związaną z optymalizacją procesów biznesowych w bankach, towarzystwach ubezpieczeń, instytucjach publicznych, przedsiębiorstwach usługowych, logistycznych,
  • Menadżerów chcących uzupełnić swój warsztat metodologiczny,
  • Kierowników administracji, kierowników logistyki, kierowników produkcji, oraz tych wszystkich osób, chcących skutecznie usprawnić procesy biurowe i usługowe w swoim miejscu pracy.

W planie warsztatów jest omówienie głównych wyzwań i problemów stojących przed firmami usługowymi oraz pokazanie narzędzi i metod Lean Management na poprawę procesów. Uczestnicy rozegrają grę symulacyjną, dowiedzą się od czego zacząć wdrożenie w firmie usługowej oraz poznają korzyści z zastosowania jednej z dwóch dróg wdrożenia - specjalistów lub workout. Poruszone zostaną także tematy dotyczące systemów sugestii, zaangażowania w zmiany, tworzenie standardów i zwiększanie przepływu. Jednym z punktów jest również przejście przez case study z Centrum Usług Wspólnych Lufthansa.


Szkolenie odbyło się, sprawdź nowe terminy w kalendarzu szkoleń.

Data i miejsce: 11-12.10.2017 r., Warszawa
Organizator warsztatów: Langas Group
Śledź nas w social media Aktualności  
Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian

Toyota, to firma, której system produkcyjny niezmiennie jest jednym z najbardziej znanych na świecie, na którym wzorują się przedsiębiorstwa niezliczonej już ilości branż. Jednak w wielu przypadkach próba transformacji nie przynosi tak spektakularnyc ...

Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej

To był maj!... Ale Saska Kępa nie pachniała szalonym, zielonym bzem, bo bzy w tym roku zaczęły kwitnąć nieco wcześniej i zdążyły już przekwitnąć. Poza tym cała rzecz się działa w Gliwicach, a nie w Warszawie. Bo to Gliwice na dwa dni stały się stolic ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Lipiec 2024  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku