Szkolenia Lean

 

Lean Management w praktyce (produkcja i administracja)

szkolenie-lean-praktyce-produkcja-administracja
Zarządzaj firmą i wdrażaj LEAN MANAGEMENT w praktyce! Rozwiązuj problemy organizacyjne, integruj ludzi i procesy, dowiedz się jak odbywa się wdrażanie Kultury Ciągłego Doskonalenie w innowacyjnych Organizacjach.

Podczas warsztatu wcielisz się w rolę uczestnika projektów usprawniających i twórcę systemu sugestii Kaizen. Przez 90% czasu będziesz aktywnie poznawać skuteczne sposoby projektowania i optymalizowania procesów. Będziesz mieć wpływ na zarządzanie firmą i jej wyniki!

Sprawdź jak w praktyce radzić sobie z problemami typu:
  • Ciągłe opóźnienia w realizacji zamówień klienta.
  • Nieustanna „walka” działu sprzedaży z działem produkcji.
  • Występowanie wszystkich rodzajów marnotrawstw w procesach.
  • Brak zaangażowania pracowników w to co dzieje się w firmie.
  • Brak właściwego poznania i opisania procesu produkcyjnego „end to end”.
  • Nadmierne koszty operacyjne, zapasy w magazynach, kolejki zadań.
  • Nadprodukcja jako „królowa wszystkich marnotrawstw”.
  • Planowanie zadań i produkcji powodujące „pchanie” pracy i materiałów.
  • Brak spójności celów w organizacji, myślenie „silosowe” zamiast procesowego.

Szkolenie Lean w praktyce

CEL SZKOLENIA ORAZ KORZYŚCI

Korzyści dla uczestnika:
  • Nauka identyfikacji i eliminacji marnotrawstw procesowych.
  • Wykształcenie umiejętności pozwalających zgłaszać sugestie usprawniające, które mają sens z punktu widzenia Organizacji.
  • Zrozumienie roli Lean Lidera i pracy członków Zespołów Kaizen i Kół Jakości.
  • Umiejętność określenia przyczyn problemów przy wprowadzaniu arkusza A3.
  • Umiejętność identyfikacji marnotrawstw procesowych i wykonania audytu efektywności procesów.
  • Umiejętność komunikowania potrzeby wprowadzenia zmian.

Korzyści dla firmy:
  • Wzrost produktywności, wydajności, efektywności, ergonomii przy jednoczesnym obniżeniu tempa pracy.
  • Wiedza dotycząca kroków, które należy podjąć aby rozpocząć usprawnienia.
  • Integracja kadry wokół projektów uprawniających i filozofii Kaizen.
  • Wskazanie miejsc w procesach z potencjałem do usprawnień.
  • Wypracowanie standardów współpracy pomiędzy działami.
  • Doskonalenie procesów.

W trakcie warsztatu podzielimy się naszym doświadczeniem z realizacji projektów, a Ty poznasz:
  • W jaki sposób wdrażać Lean Management w Organizacji.
  • Metody dzięki, którym mapowanie procesów VSM (Value Stream Mapping) zintegruje pracowników
  • w Zespoły skutecznie optymalizujące procesy.
  • Narzędzia identyfikacji marnotrawstw procesowych (Mura, Muri, Muda wg klasyfikacji Taiichi Ohno – Twórcy TOYOTA PRODUCTION SYSTEM )
  • Sposoby podniesienia wydajności i produktywności procesów.
  • Systemy sugestii od podszewki – czyli co zrobić by zgłaszane pomysły pracownicze miały sens i były wdrażane.



Narzędzia, które poznasz:
  • Visual Managament – skuteczne zarządzanie wizualne procesem.
  • 5S – ergonomia stanowiska pracy.
  • CT/LEAD TIME – skracanie czasów cyklu (CT) i czasu dostarczenia usługi/produktu (LEAD TIME).
  • Poka-Yoke (z jap. głupi błąd) – rozwiązania ograniczające możliwość popełnienia błędu w procesie.
  • Yamazumi – projektowanie i weryfikacja obciążenia pracą, bilans pracy.
  • SWCS i SWC – przebieg i logika wykonywanych czynności procesowych.
  • KANBAN – poziomowany system ssący ograniczający przepływ danych i materiałów w procesie – ograniczenie nadprodukcji.

Wyróżniki naszych szkoleń:
  • Ekspercka kadra szkoleniowa.
  • Praktyczne podejście i wysoki poziom.
  • Nastawienie na najwyższą możliwą jakość.
  • Szkolenie dostępne po angielsku i polsku.

Szkolenie odbyło się, terminy w obecnym roku dostępne w kalendarzu.

Data i miejsce: 27-28 lutego 2017 r.
Miejsce: Hotel Lamberton***, Warszawa
Organizator warsztatów: Lean Partner

Więcej informacji:
Michał Tarasiewicz
781 762 201
[email protected]

Śledź nas w social media Aktualności  
Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian

Toyota, to firma, której system produkcyjny niezmiennie jest jednym z najbardziej znanych na świecie, na którym wzorują się przedsiębiorstwa niezliczonej już ilości branż. Jednak w wielu przypadkach próba transformacji nie przynosi tak spektakularnyc ...

Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej

To był maj!... Ale Saska Kępa nie pachniała szalonym, zielonym bzem, bo bzy w tym roku zaczęły kwitnąć nieco wcześniej i zdążyły już przekwitnąć. Poza tym cała rzecz się działa w Gliwicach, a nie w Warszawie. Bo to Gliwice na dwa dni stały się stolic ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Lipiec 2024  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku