Szkolenia Lean
Szkolenie Lean w call center - Koromo
![szkolenie-lean-call-center](/thumbnails//_thm_290_140_0/koromo_szkolenie_min.jpg)
Szkolenie Koromo Lean Management w środowisku usługowym. Zapraszamy na unikatowy warsztat z grą Koromo w call center.
Gospodarzem niniejszego warsztatu jest TUiR Warta - najstarszy i jeden z największych na rynku ubezpieczycieli, którego efektywne contact center obsługuje dziesiątki tysięcy szkód komunikacyjnych i majątkowych.
![Szkolenie Lean Office z Koromo](http://www.leancenter.pl/files/events/581/warta-koromo-6-2.jpg)
Koromo - to gra Lean Management, w trakcie której uczestnicy odkrywają najważniejsze metody i zasady, które powodują że firma z reaktywnej przekształca się w organizację nieustannie się doskonalącą. Rozwijana począwszy od 2015 roku, w zamkniętych warsztatach opartych o Koromo brało udział już kilkuset uczestników.
Teraz mają Państwo okazję do wejścia w świat japońskiego warsztatu także podczas najbliższego szkolenia otwartego.
Uczestnictwo w grze połączone jest z praktyczną wizytą w gemba call center.
Zapoznaj się z planem warsztatów
Data: 26.04.2023 r.
Miejsce: Katowice
Gospodarzem niniejszego warsztatu jest TUiR Warta - najstarszy i jeden z największych na rynku ubezpieczycieli, którego efektywne contact center obsługuje dziesiątki tysięcy szkód komunikacyjnych i majątkowych.
![Szkolenie Lean Office z Koromo](http://www.leancenter.pl/files/events/581/warta-koromo-6-2.jpg)
Koromo - to gra Lean Management, w trakcie której uczestnicy odkrywają najważniejsze metody i zasady, które powodują że firma z reaktywnej przekształca się w organizację nieustannie się doskonalącą. Rozwijana począwszy od 2015 roku, w zamkniętych warsztatach opartych o Koromo brało udział już kilkuset uczestników.
Teraz mają Państwo okazję do wejścia w świat japońskiego warsztatu także podczas najbliższego szkolenia otwartego.
Uczestnictwo w grze połączone jest z praktyczną wizytą w gemba call center.
Zapoznaj się z planem warsztatów
Data: 26.04.2023 r.
Miejsce: Katowice
Śledź nas w social media
Aktualności
Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej
PolecamyToyota, to firma, której system produkcyjny niezmiennie jest jednym z najbardziej znanych na świecie, na którym wzorują się przedsiębiorstwa niezliczonej już ilości branż. Jednak w wielu przypadkach próba transformacji nie przynosi tak spektakularnyc ...
To był maj!... Ale Saska Kępa nie pachniała szalonym, zielonym bzem, bo bzy w tym roku zaczęły kwitnąć nieco wcześniej i zdążyły już przekwitnąć. Poza tym cała rzecz się działa w Gliwicach, a nie w Warszawie. Bo to Gliwice na dwa dni stały się stolic ...
Kalendarz konferencji Lean
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku