Szkolenia Lean

 

Szkolenie Lean w call center - Koromo

szkolenie-lean-call-center
Szkolenie Koromo Lean Management w środowisku usługowym. Zapraszamy na unikatowy warsztat z grą Koromo w call center.

Gospodarzem niniejszego warsztatu jest TUiR Warta
- najstarszy i jeden z największych na rynku ubezpieczycieli, którego efektywne contact center obsługuje dziesiątki tysięcy szkód komunikacyjnych i majątkowych.


Szkolenie Lean Office z Koromo

Koromo - to gra Lean Management, w trakcie której uczestnicy odkrywają najważniejsze metody i zasady, które powodują że firma z reaktywnej przekształca się w organizację nieustannie się doskonalącą. Rozwijana począwszy od 2015 roku, w zamkniętych warsztatach opartych o Koromo brało udział już kilkuset uczestników.

Teraz mają Państwo okazję do wejścia w świat japońskiego warsztatu także podczas najbliższego szkolenia otwartego.

Uczestnictwo w grze połączone jest z praktyczną wizytą w gemba call center.

Zapoznaj się z planem warsztatów

Data: 26.04.2023 r.
Miejsce: Katowice
Śledź nas w social media Aktualności  
Zapowiedź: Ogólnopolska Konferencja Jakościowa

Ogólnopolska Konferencja Jakościowa przedstawi holistyczne podejście dla przyszłości zarządzanej przez JAKOŚĆ.

Arena Logistyczna - Technologia czy Ludzie w centrum uwagi

12-13 kwietnia w Warszawie, odbędzie się wydarzenie, na którym tworzymy nowe środowisko wymiany doświadczeń i innowacyjnej przestrzeni dla networkingu - ARENA LOGISTYCZNA 2023: Technologia czy Ludzie w centrum uwagi.

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Marzec 2023  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku