Szkolenia Lean

 

Szkolenie Lean w call center - Koromo

szkolenie-lean-call-center
Szkolenie Koromo Lean Management w środowisku usługowym. Zapraszamy na unikatowy warsztat z grą Koromo w call center.

Gospodarzem niniejszego warsztatu jest TUiR Warta
- najstarszy i jeden z największych na rynku ubezpieczycieli, którego efektywne contact center obsługuje dziesiątki tysięcy szkód komunikacyjnych i majątkowych.


Szkolenie Lean Office z Koromo

Koromo - to gra Lean Management, w trakcie której uczestnicy odkrywają najważniejsze metody i zasady, które powodują że firma z reaktywnej przekształca się w organizację nieustannie się doskonalącą. Rozwijana począwszy od 2015 roku, w zamkniętych warsztatach opartych o Koromo brało udział już kilkuset uczestników.

Teraz mają Państwo okazję do wejścia w świat japońskiego warsztatu także podczas najbliższego szkolenia otwartego.

Uczestnictwo w grze połączone jest z praktyczną wizytą w gemba call center.

Zapoznaj się z planem warsztatów

Data: 26.04.2023 r.
Miejsce: Katowice
Śledź nas w social media Aktualności  
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.

W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...

Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean

Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Lipiec 2025  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku