Szkolenia Lean

 

Szkolenie Lean w call center - Koromo

szkolenie-lean-call-center
Szkolenie Koromo Lean Management w środowisku usługowym. Zapraszamy na unikatowy warsztat z grą Koromo w call center.

Gospodarzem niniejszego warsztatu jest TUiR Warta
- najstarszy i jeden z największych na rynku ubezpieczycieli, którego efektywne contact center obsługuje dziesiątki tysięcy szkód komunikacyjnych i majątkowych.


Szkolenie Lean Office z Koromo

Koromo - to gra Lean Management, w trakcie której uczestnicy odkrywają najważniejsze metody i zasady, które powodują że firma z reaktywnej przekształca się w organizację nieustannie się doskonalącą. Rozwijana począwszy od 2015 roku, w zamkniętych warsztatach opartych o Koromo brało udział już kilkuset uczestników.

Teraz mają Państwo okazję do wejścia w świat japońskiego warsztatu także podczas najbliższego szkolenia otwartego.

Uczestnictwo w grze połączone jest z praktyczną wizytą w gemba call center.

Zapoznaj się z planem warsztatów

Data: 26.04.2023 r.
Miejsce: Katowice
Śledź nas w social media Aktualności  
Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian

Toyota, to firma, której system produkcyjny niezmiennie jest jednym z najbardziej znanych na świecie, na którym wzorują się przedsiębiorstwa niezliczonej już ilości branż. Jednak w wielu przypadkach próba transformacji nie przynosi tak spektakularnyc ...

Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej

To był maj!... Ale Saska Kępa nie pachniała szalonym, zielonym bzem, bo bzy w tym roku zaczęły kwitnąć nieco wcześniej i zdążyły już przekwitnąć. Poza tym cała rzecz się działa w Gliwicach, a nie w Warszawie. Bo to Gliwice na dwa dni stały się stolic ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Lipiec 2024  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku