Szkolenia Lean

 

Szkolenie Lean w call center - Koromo

szkolenie-lean-call-center
Szkolenie Koromo Lean Management w środowisku usługowym. Zapraszamy na unikatowy warsztat z grą Koromo w call center.

Gospodarzem niniejszego warsztatu jest TUiR Warta
- najstarszy i jeden z największych na rynku ubezpieczycieli, którego efektywne contact center obsługuje dziesiątki tysięcy szkód komunikacyjnych i majątkowych.


Szkolenie Lean Office z Koromo

Koromo - to gra Lean Management, w trakcie której uczestnicy odkrywają najważniejsze metody i zasady, które powodują że firma z reaktywnej przekształca się w organizację nieustannie się doskonalącą. Rozwijana począwszy od 2015 roku, w zamkniętych warsztatach opartych o Koromo brało udział już kilkuset uczestników.

Teraz mają Państwo okazję do wejścia w świat japońskiego warsztatu także podczas najbliższego szkolenia otwartego.

Uczestnictwo w grze połączone jest z praktyczną wizytą w gemba call center.

Zapoznaj się z planem warsztatów

Data: 26.04.2023 r.
Miejsce: Katowice
Śledź nas w social media Aktualności  
Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej

To był maj!... Ale Saska Kępa nie pachniała szalonym, zielonym bzem, bo bzy w tym roku zaczęły kwitnąć nieco wcześniej i zdążyły już przekwitnąć. Poza tym cała rzecz się działa w Gliwicach, a nie w Warszawie. Bo to Gliwice na dwa dni stały się stolic ...

Zapowiedź: 17. Konferencji Lean | Six Sigma

Zapraszamy serdecznie do udziału w 17. Konferencji Lean | Six Sigma, organizowanej przez Akademię Białego Kruka, która odbędzie się 6-7 czerwca we Wrocławiu. Wydarzenie stanowi wyjątkową okazję do spotkania oraz wymiany poglądów z czołowymi ekspertam ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku