Szkolenia Lean
Szkolenie online: Problem Solving i Kobetsu Kaizen
W dobie zamieszania i kryzysu, szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów, staje się kluczowe dla przedsiębiorstwa. Tu z pomocą przychodzą Problem Solving i Kobetsu Kaizen. O ile wcześniej zdarzało się tolerowanie „powracania” problemów, bo był czas i zasoby na ich czasowe usuwanie, to teraz managerowie nie mogą sobie na to pozwolić. Dziś kluczowe jest tez ukierunkowanie możliwych do przeprowadzenie działań i nadanie im właściwego zwrotu.
Program szkolenia
Część 1: Problem Solving
- Identyfikacja i klasyfikacja problemów
- Wybór i angażowanie zespołu do rozwiązania problemu
- Metody tymczasowego zabezpieczenia procesów przed skutkami problemów
- Analiza przyczynowo – skutkowa problemów
- Skuteczne wdrażanie działań korygujących
- Zabezpieczanie procesów przed potencjalnymi problemami
- Systemowe rozwiązywanie problemów w firmie
Część 2: Kobetsu Kaizen (Focused Improvement)
- Zanim pojawi się problem
- W poszukiwaniu straconej wartości – „bo my jesteśmy inni”
- 8 kroków procesu Focused Imrovement w oparciu o case study
- Zanim DZIŚ ruszymy w podróż.
- „Każda podróż, nawet najmniejsza zaczyna się od zrobienia pierwszego kroku”
Data: 28-29.05.2020 r.
Miejsce: online
Organizator: LeanQTeam
Plan szkolenia i zapisy
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej




