Szkolenia Lean
Szkolenie online: Problem Solving i Kobetsu Kaizen
W dobie zamieszania i kryzysu, szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów, staje się kluczowe dla przedsiębiorstwa. Tu z pomocą przychodzą Problem Solving i Kobetsu Kaizen. O ile wcześniej zdarzało się tolerowanie „powracania” problemów, bo był czas i zasoby na ich czasowe usuwanie, to teraz managerowie nie mogą sobie na to pozwolić. Dziś kluczowe jest tez ukierunkowanie możliwych do przeprowadzenie działań i nadanie im właściwego zwrotu.
Program szkolenia
Część 1: Problem Solving
- Identyfikacja i klasyfikacja problemów
 - Wybór i angażowanie zespołu do rozwiązania problemu
 - Metody tymczasowego zabezpieczenia procesów przed skutkami problemów
 - Analiza przyczynowo – skutkowa problemów
 - Skuteczne wdrażanie działań korygujących
 - Zabezpieczanie procesów przed potencjalnymi problemami
 - Systemowe rozwiązywanie problemów w firmie
 
Część 2: Kobetsu Kaizen (Focused Improvement)
- Zanim pojawi się problem
 - W poszukiwaniu straconej wartości – „bo my jesteśmy inni”
 - 8 kroków procesu Focused Imrovement w oparciu o case study
 - Zanim DZIŚ ruszymy w podróż.
 - „Każda podróż, nawet najmniejsza zaczyna się od zrobienia pierwszego kroku”
 
Data: 28-29.05.2020 r.
Miejsce: online
Organizator: LeanQTeam
Plan szkolenia i zapisy
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
 - » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
 - » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
 - » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
 - » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej
 
| PON | WT | ŚR | CZW | PT | SOB | NDZ | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 





