Szkolenia Lean
Szkolenie online: Improvement Kata

Mechanizm Improvement i Coaching Kata wydaje się oczywisty, składa się bowiem z 4 prostych kroków.
Mechanizm ten wymaga jednak złamania kilku paradygmatów w myśleniu managerów oraz stworzenia warunków, które pozwolą na rozwój Improvement Kata w codziennej rutynie pracy pracowników.
Celem szkolenia jest pokazanie czym jest Improvement i Coaching Kata oraz wypracowanie listy warunków, które muszą być stworzone, by standard Toyoty mógł stać się także standardem w naszej firmie. Dlatego w toku szkolenia skorzystamy z interaktywnego ćwiczenia, podczas którego będziemy trenować kata doskonalenia. Poruszymy takie zagadnienia jak: managerskie przekonania, ograniczające wdrożenie Improvement Kata, 5 dysfunkcji pracy zespołowej P.Lencioniego.
Korzyści ze szkolenia
- Przeżyjesz coaching kata na własnej skórze
- Staniesz się członkiem zespołu, w którym zagości praktyka Improvement Kata
- Przećwiczysz pracę z wykorzystaniem coaching kata ze swoim zespołem
- Złamiesz paradygmaty w myśleniu o osiąganiu celów i popełnianiu błędów
- Poznasz sposoby przezwyciężania dysfunkcji pracy zespołowej
- Zdefiniujesz oczekiwania względem pracowników mając na uwadze ich style myślenia i działania.
- Będziesz gotowy do podjęcia decyzji o wdrożeniu Improvement Kata w Twoim zespole
Miejsce: online
Organizator: LeanQTeam
Sprawdź szczegóły i plan szkolenia
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej