Studia Lean
Politechnika Poznańska
Zarządzanie jakością w teorii i praktyce (Lean Kaizen Six Sigma)
"Zarządzanie jakością w teorii i praktyce", to studia podyplomowe, podczas których słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności z zakresu wybranej przez siebie specjalności oraz wiedzę ogólną pomagającą w doskonaleniu procesów i zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Trzy specjalności:
1. Systemy zarządzania - słuchacz otrzyma świadectwo audytora zintegrowanych systemów zarządzania ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001
2. Lean Kaizen - certyfikat Lider Kaizen
3. Lean Six Sigma - certyfikat Green Belt
Niezależnie od wybranej specjalności słuchacze po ukończeniu studiów otrzymają:
- świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
- świadectwo audytora wewnętrznego Systemów Zarządzania Jakością
Program studiów
Ilość godzin: min. 200 h
Ilość zjazdów: 15
Podczas pierwszego semestru przedstawione będą najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania oraz doskonalenia (Kaizen, Lean, Six Sigma, standardy ISO 9001).
W semestrze drugim słuchacze poznają zagadnienia z wybranej przez siebie specjalności. W tej części studiów podyplomowych mają przede wszystkim charakter ćwiczeń, laboratoriów i warsztatów a także projektów.
Rekrutacja
Ogólnopolska Konferencja Jakościowa przedstawi holistyczne podejście dla przyszłości zarządzanej przez JAKOŚĆ.
12-13 kwietnia w Warszawie, odbędzie się wydarzenie, na którym tworzymy nowe środowisko wymiany doświadczeń i innowacyjnej przestrzeni dla networkingu - ARENA LOGISTYCZNA 2023: Technologia czy Ludzie w centrum uwagi.
- » Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network
- » Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?
- » W drodze do Przemysłu 5.0, w parze z niegasnącym Lean - relacja z Europejskiego Kongresu Lean
- » W sekwencji i w obiegu zamkniętym - relacja z Lean Trendy 2022
- » Organizowana przez studentów (nie tylko) dla studentów
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SOB | NDZ |
---|---|---|---|---|---|---|
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
- 25.04.2023 Trójkąt Wizualnego Zarządzania Efektywnością Proce ...
- 26.04.2023 Szkolenie Lean w call center - Koromo
- 25.05.2023 Otwarte szkolenie Lean Koromo