Studia Lean
Wyższa Szkoła Bankowa
Lean w usługach
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu zaprasza na studia podyplomowe Lean w usługach. W ramach studiów, słuchacze zdobędą praktyczną wiedzę niezbędną do wdrażania usprawnień w firmach usługowych, biurach i administracji. Absolwenci będą posiadali umiejętności pomagające w osiągnięciu zadowolenia klienta i poprawę wyników biznesowych za pomocą metod i narzędzi Lean Office.
Grupa docelowa to pracownicy administracji, urzędów, służby zdrowia, banków, firm logistycznych, działów HR, zakupów, finansów i innych organizacji świadczących usługi lub przetwarzających informacje.
Czas trwania: 9 miesięcy
Liczba godzin: 152
Liczba zjazdów: 10
Bloki tematyczne:
* Zagraj w Lean. Główne koncepcje doskonalenia procesów
* Głos klienta
* Przepływ jednej sztuki w usługach
* Rozwiązywanie problemów za pomocą formularza A3
* Praca standaryzowana
* Zarządzanie przez cele i zarządzanie wizualne
* 5S. Organizacja miejsca pracy
* Seminarium
* Mapowanie procesów
* GEMBA, czyli miejsce dodawania wartości
* Lean Leader. Przywództwo w kulturze Lean
* Zarządzanie doświadczeniem klienta
* Zarządzanie zmianą
* Komunikacja w organizacji i zespole
* Budowanie efektywnych zespołów
* Case Day
Rekrutacja
Informacje o studiach i rekrutacji na stronie uczelni.
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej





