Studia Lean
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
Lean Sigma Expert for Services
Studia podyplomowe Lean Sigma Expert for Services łączą w sobie dwie koncepcje – Lean management oraz Six Sigma. Podejście Lean stawia sobie za cel eliminację siedmiu marnotrawstw: zbędnych zapasów, zbędnego transportu, nadmiernej produkcji, zbędnego ruchu, nadprocesowości, przestojów oraz wad/defektów.
Six Sigma świetnie sprawdzi się przy optymalizacji złożonych procesów, gdzie utrzymanie jakości wyrobów jest zależne przez wiele czynników. Zarówno Six Sigma, jak i Lean są coraz chętniej wykorzystywane w usługach. Tym samym lista miejsc, w których poszukiwani są specjaliści od tych innowacyjnych metod stale rośnie.
Praca w sektorze usługowym wymaga również odpowiednich umiejętności interpersonalnych, dlatego oprócz umiejętności związanych z mierzalnymi aspektami Lean Management i Six Sigma wiele zajęć na studiach koncentruje się na aspektach „miękkich” niezbędnych w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem. Dodatkowym atutem kierunku jest możliwość realizacji projektu Six Sigma na poziomie Green Belt.
Program studiów
Czas trwania: 10 miesięcy
Ilość semestrów: 2
Ilość godzin: 175
Ilość zjazdów: 10
Rekrutacja
Informacja o rekrutacji na stronie uczelni.
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej





