Studia Lean
Uniwersytet Gdański
Lean Management w usługach
 
	Studia podyplomowe Lean Management w usługach prowadzone na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego są nową inicjatywą tego typu na Pomorzu. W naszym regionie występuje przewaga firm usługowych nad produkcyjnymi, stąd swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do właścicieli, kadry kierowniczej oraz szerokiego grona specjalistów z przedsiębiorstw usługowych. Pracujesz w finansach, ubezpieczeniach, handlu, logistyce, biurze projektowym czy innego rodzaju usługach? – ta oferta jest dla Ciebie. Chcesz nauczyć się szczupłego zarządzania podległym obszarem i kierowania ludźmi? – ta oferta jest dla Ciebie. Chcesz stać się liderem bądź wewnętrznym trenerem Lean Management/Continuous Improvement? - ta oferta jest dla Ciebie.  Na naszych studiach nauczysz się właściwego, szczupłego podejścia do budowania i usprawniania procesów, kształtowania środowiska usługowego bez marnotrawstwa, wsłuchiwania się w „głos klienta” oraz kierowania podwładnymi w stylu Lean. Wyróżnia nas praktyczny charakter zajęć, profesjonalna kadra, organizacja studiów w stylu Lean. Studia są prowadzone we współpracy z czołową firmą konsultingową Lean z Pomorza – LeanQ Team.
	   
	
	Studia trwają 2 semestry (176h), obejmują zajęcie wykładowe, warsztatowe i case studies. Kończą się pracą dyplomową o charakterze praktycznego projektu. Zajęcia odbywają się co 2 tygodnie - w piątki po południu (17.00-20.15) i soboty (9.00-16.15). Kolejne rozpoczęcie studiów – marzec 2016.
	
	Czas studiów: 2 semestry
	Liczba godzin: 176
Rekrutacja
	Szczegółowe informacje na stronie Uniwersytetu Gdańskiego lub pod nrem telefonu: 509-667-204.
	 
 
     		Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej


 
				     
				    


