Studia Lean
Uniwersytet Ekonomiczny
Lean Management – Menedżerskie Studia Podyplomowe
Menadżerskie studia podyplomowe Lean Management, które odbywają się na Uniwersytecie Wrocławskim pozwalają na zdobycie kompleksowej wiedzy związaną z zarządzaniem zgodnym z drogą wyznaczoną przez Toyotę. Podczas studiów słuchacze wyćwiczą umiejętności wdrażania szczupłego zarządzania w swoim przedsiębiorstwie posiadając zarówno kompetencje miękkie, które są niezbędne do prawidłowej komunikacji z ludźmi oraz kompetencje twarde, na które składają się metody, techniki i narzędzia Lean Management.
Tok nauki powstawał w oparciu o konsultacje z menedżerami wielu przedsiębiorstw. Jest dostosowany do wymogów firm, które poszukują wykwalifikowanych osób zdolnych do prowadzenia ich zakładów drogą ciągłego doskonalenia. Przeważająca część zajęć to warsztaty, które pomagają w zdobyciu praktycznych doświadczeń w pracy Lean Menedżera. Funkcjonowanie poznanych narzędzi będzie możliwe podczas wizyty w zakładzie, który jest zarządzany zgodnie z filozofią Lean. Absolwent będzie miał także okazję sprawdzić swoje umiejętności podczas wykonywania projektu zaliczeniowego.
Program studiów
Ilość semestrów: 2
Ilość godzin: 189
Ilość zjazdów: 15
Rekrutacja
Informacje o rekrutacji.
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej




