Konferencje Lean
1. Konferencja "Service Process Improvement"

1. Konferencja "Service Process Improvement" to wydarzenie, podczas którego wszyscy pasjonaci Lean poznają techniki pracy pomagające optymalizacji procesów w usługach. Zapowiadane prelekcje poruszają m.in. następujące tematy: czy dawać cel usprawnieniowy, sposoby na usprawnianie procesów, mierzenie procesów, innowacyjny projekt w warunkach skrajnej niepewności i budowanie kultury Lean.
Data konferencji: 27.05.2015 r.
Miejsce konferencji: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
Informacje organizacyjne
Data konferencji: 27.05.2015 r.
Miejsce konferencji: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
Informacje organizacyjne
Śledź nas w social media
Aktualności
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.
Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
PolecamyW dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...
Kalendarz konferencji Lean
Najbliższe szkolenia Lean
Patronujemy Wyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku