Konferencje Lean

 

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów - seminarium dla branży usługowej

seminarium-jak-zdobyc-umysly-pracownikow
17 marca 2020 w Gdańsku zapraszamy na seminarium przeznaczone dla firm usługowych zatytułowane "Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej". Podczas seminarium zostaną omówione możliwości wykorzystania Lean i Kaizen w firmach, których proces jest bardzo często ukryty w komputerach i dokumentach przesyłanych pomiędzy pracownikami a klientami.


Lean

Uczestnicy spotkania, którzy chcieliby poczuć więcej i lepiej poznać procesy, o których podyskutujemy na seminarium, będę mieli też możliwość już następnego dnia bezpłatnie wziąć udział w 1-dniowym szkoleniu z gra symulacyjną „Lean Service – jak doskonalić firmę usługową”.

Na seminarium zapraszamy menedżerów oraz szefów zespołów i właścicieli firm usługowych.

Data: 17.03.2020 r.
Miejsce: Gdańsk
Informacje organizatora




Śledź nas w social media Aktualności  
10 lat działalności SLMP - relacja z Lean Trendy 2025

Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...

Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.

W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Październik 2025  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku