Konferencje Lean

 

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów - seminarium dla branży usługowej

seminarium-jak-zdobyc-umysly-pracownikow
17 marca 2020 w Gdańsku zapraszamy na seminarium przeznaczone dla firm usługowych zatytułowane "Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej". Podczas seminarium zostaną omówione możliwości wykorzystania Lean i Kaizen w firmach, których proces jest bardzo często ukryty w komputerach i dokumentach przesyłanych pomiędzy pracownikami a klientami.


Lean

Uczestnicy spotkania, którzy chcieliby poczuć więcej i lepiej poznać procesy, o których podyskutujemy na seminarium, będę mieli też możliwość już następnego dnia bezpłatnie wziąć udział w 1-dniowym szkoleniu z gra symulacyjną „Lean Service – jak doskonalić firmę usługową”.

Na seminarium zapraszamy menedżerów oraz szefów zespołów i właścicieli firm usługowych.

Data: 17.03.2020 r.
Miejsce: Gdańsk
Informacje organizatora




Śledź nas w social media Aktualności  
Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025: Wiedza. Relacje. Biznes.

W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...

Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean

Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Lean przyniosła uczestnikom ogromną dawkę wiedzy na temat wdrażania efektywnych procesów i innowacji w różnych branżach. Organizatorzy podkreślali, że kluczowym przesłaniem wydarzenia jest przekonanie, że to, c ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Kwiecień 2025  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku