Konferencje Lean

 

Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów - seminarium dla branży usługowej

seminarium-jak-zdobyc-umysly-pracownikow
17 marca 2020 w Gdańsku zapraszamy na seminarium przeznaczone dla firm usługowych zatytułowane "Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej". Podczas seminarium zostaną omówione możliwości wykorzystania Lean i Kaizen w firmach, których proces jest bardzo często ukryty w komputerach i dokumentach przesyłanych pomiędzy pracownikami a klientami.


Lean

Uczestnicy spotkania, którzy chcieliby poczuć więcej i lepiej poznać procesy, o których podyskutujemy na seminarium, będę mieli też możliwość już następnego dnia bezpłatnie wziąć udział w 1-dniowym szkoleniu z gra symulacyjną „Lean Service – jak doskonalić firmę usługową”.

Na seminarium zapraszamy menedżerów oraz szefów zespołów i właścicieli firm usługowych.

Data: 17.03.2020 r.
Miejsce: Gdańsk
Informacje organizatora




Śledź nas w social media Aktualności  
Zapowiedź: XIV Konferencja Service Process Improvement Network

W dniach 15-16 lutego 2023 r. zapraszamy na XIV Otwartą Konferencję Service Process Improvement Network, która odbędzie się w Krakowie.

Raport z badania „Co decyduje o wynagrodzeniu pracownika”?

System wynagrodzeń zawsze wzbudza wiele skrajnych emocji. Chcąc dowiedzieć się, w jaki sposób firmy produkcyjne podchodzą do kwestii wynagradzania pracowników, postanowiliśmy przeprowadzić badanie

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Luty 2023  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku