Konferencje Lean
Lean Global Connection 2025

Lean Global Connection 2025 to piąta edycja międzynarodowej konferencji online poświęconej metodyce Lean. Wydarzenie jest organizowane przez Lean Global Network i odbywa się całkowicie bezpłatnie. Konferencja trwa 24 godziny bez przerwy - od 13 listopada 2025 roku o godz. 15:00 do 14 listopada o godz. 15:00 czasu CET.
Konferencja gromadzi ponad 100 potwierdzonych już prelegentów z różnych krajów świata. Studia nadawcze mieściły się w São Paulo i Barcelonie. Zeszłoroczna edycja przyciągnęła 9 440 zarejestrowanych uczestników ze 117 krajów. W tegorocznej edycji uczestniczą prelegenci z Polski reprezentujący firmy Borg Warner Poland, AstraZeneca Pharma Poland Global Finance Services, Volkswagen Poznan oraz Solaris Bus & Coach.
Głównym tematem konferencji jest przywództwo oparte na myśleniu Lean. Program obejmuje keynote'y, panele dyskusyjne oraz studia przypadków z praktyki biznesowej. Poruszane zagadnienia obejmują wdrażanie przywództwa Lean na wszystkich poziomach organizacji - od linii frontu po zarząd, rozwijanie zdolności liderskich pracowników, adaptacyjność organizacji w obliczu zmian, a także tematy aktualne dla biznesu takie jak sztuczna inteligencja i geopolityczne wyzwania.
Rejestracja na konferencję i pełną listę prelegentów można znaleźć na stronie planet-lean.com/lean-global-connection-2025.
Konferencja Lean Trendy 2025 wydarzenie pasjonatów i praktyków Lean z całej Polski, była okazją do świętowania dziesiątej rocznicy powstania Stowarzyszenia Lean Management Polska, które przez ten czas konsekwentnie popularyzuje filozofię Lean w Polsc ...
W dniach 14-16 maja 2025 roku w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej odbędzie się Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025. To największe wydarzenie w Polsce poświęcone jakości, łączące wiedzę, relacje i biznes. Kongres stanowi unikalną o ...
- » Nowoczesne podejście do doskonalenia procesów - relacja z IX Europejskiego Kongresu Lean
- » Bezpłatna Konferencja – Cyfrowa Transformacja w Biznesie
- » Doskonalenie procesów, zespołów i robotów
- » Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian
- » Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej