Firmy Lean

 
kaizendo

KaizendoSp. z o.o.

Opis firmy KaizendoSp. z o.o.

Kaizendo to firma konsultingowa wspierająca przedsiębiorców w zarządzaniu. Pomaga firmom w zmianie kultury organizacyjnej, optymalizacji procesów i rozwoju kompetencji zespołów.

Opiera się na syntezie filozofii kaizen, narzędzi lean oraz bogatego doświadczenia biznesowego. Dlatego oprócz eliminacji marnotrawstw, skracaniu czasu procesów, wdrażania innowacji, poprawy jakości, koncentruje się na zmianie - tego, co najtrudniejsze - przekonań i nawyków.

Kaizendo doradza i wspiera firmy w zarządzaniu i zmianie. Łączy kaizen, lean, zarządzanie zmianą i grywalizację. Buduje kultury ciągłego doskonalenia wpisane w DNA firm, skoncentrowane na tym, co jest wartością dla klienta. Dzięki temu zapewnia trwałą przewagę konkurencyjną, rozwój i wzrost przychodów.



Czym się zajmujemy?

Firma działa w czterech obszarach:
  • Budowy strategii
  • Zmiany kultury organizacyjnej
  • Optymalizacji procesów
  • Rozwoju zespołów
W każdym z nich proponuje dedykowane produkty, które pomagają rozwijać organizację na każdym szczeblu organizacyjnym.
Kaizendo specjalizuje się w tworzeniu strategii z wykorzystaniem metody hoshin kanri. Organizuje cykliczne otwarte warsztaty dla kadry zarządzającej, podczas których popularyzuje tę metodę. Video relacja z wydarzenia:



Optymalizacja procesów to kolejny krok tworzenia kultury kaizen w organizacji. Przy wykorzystaniu narzędzia Value Stream Design, nie tylko skracany jest czas procesów, ale dzięki mapowaniu i wizualizacji, eliminowane są marnotrawstwa i poprawiana jakość.

W trakcie doskonalenia procesów firma wdraża program rozwoju zespołów. Budowani są liderzy zmiany w organizacji, doskonalone są nawyki, podnosi się też poziom wiedzy z zakresu kaizen i lean, co zwiększa świadomość całej organizacji. Powoduje to wzrost zaangażowania i współodpowiedzialności pracowników.
Powyższe etapy prowadzą do sukcesywnego wdrażania kultury ciągłego doskonalenia, która zapewnia trwały rozwój organizacji, podnosi konkurencyjność i zwiększa zyski.

Referencje

1. Elżbieta Saloni, Country Head w  Merial

Bardzo dobrze oceniam współpracę z Kaizendo. Wspólnie przeprowadziliśmy istotną zmianę w mojej organizacji. Zdefiniowaliśmy na nowo strategię i wokół niej zbudowaliśmy zasady nowej kultury organizacyjnej. W proces zaangażowaliśmy zespół managerów i pracowników terenowych co wzmocniło zaangażowanie zespołu w realizację przyjętych założeń. Eksperci Kaizendo to partnerzy, z którymi dobrze się pracuje. Cenię sobie zwłaszcza indywidualne konsultacje. Zawsze podczas tych spotkań działo się coś ważnego. Potrafiliśmy się wzajemnie inspirować i wyciągnąć to co najlepsze dla biznesu.

2. Lionel Guerin, CFO Sanofi India and South Asia

Jako organizacja stanęliśmy przed wyzwaniem, aby po przebytej reorganizacji, zintegrować zespół, poprawić komunikacje i efektywność oraz zmienić kulturę organizacyjną na bardziej elastyczną. Kaizendo przeprowadziło nas przez tę zmianę. Pomogło nam na poziomie strategicznym i operacyjnym. Dopasowało podejście i stosowane narzędzia kaizen i lean do naszych potrzeb. Kaizendo to eksperci w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia. Polecam. 

3. Jarosław Urbański, Kierownik ds. Procesów w FM Polska

Stanęliśmy przed wyzwaniem skrócenia czasu wdrażania nowych pracowników w obszarze operacji magazynowych.  Chcieliśmy jednocześnie podnieść jakość realizowanych przez nich zadań na wyższy poziom. Dotychczasowe metody szkoleniowe umożliwiały osiągnięcie oczekiwanych kryteriów wydajności i jakości w zbyt długim czasie. Postanowiliśmy wdrożyć metodę TWI. Zespół Kaizendo wsparł nas w tym procesie. Jego pełne zaangażowanie i eksperckie kompetencje sprawiły, że narzędzie bardzo dobrze przyjęło się w naszej organizacji. Dlatego rekomenduję Kaizendo jako zespół profesjonalistów, którzy wiedzą jak doskonalić organizacje i wdrażać zmiany.

Śledź nas w social media Aktualności  
Relacja z Toyota Change Management – we wnętrzu giganta zmian

Toyota, to firma, której system produkcyjny niezmiennie jest jednym z najbardziej znanych na świecie, na którym wzorują się przedsiębiorstwa niezliczonej już ilości branż. Jednak w wielu przypadkach próba transformacji nie przynosi tak spektakularnyc ...

Relacja z II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej

To był maj!... Ale Saska Kępa nie pachniała szalonym, zielonym bzem, bo bzy w tym roku zaczęły kwitnąć nieco wcześniej i zdążyły już przekwitnąć. Poza tym cała rzecz się działa w Gliwicach, a nie w Warszawie. Bo to Gliwice na dwa dni stały się stolic ...

Polecamy
Kalendarz konferencji Lean  
  Lipiec 2024  
PON WT ŚR CZW PT SOB NDZ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Brak wydarzeń dla tego miesiąca

Najbliższe szkolenia Lean  
PatronujemyWyszukiwarka
Śledź nas na Facebooku